Oliwska szopka z piasku - 2016

niedziela, grudnia 18, 2016



Z przodu widoczna Bazylika Archikatedralna w Oliwie - na górze Trzej Królowie ze Świętą Rodziną. Na piasku błyszczą złote gwiazdki

Kolejna edycja piaskowej szopki w Oliwie została zaprezentowana w ostatnią sobotę. Dzisiaj wybraliśmy się w gronie rodzinnym na oglądanie szopki i podziwianie rozświetlonego świątecznie Parku Oliwskiego - naprawdę jest co podziwiać - wśród tłumów zwiedzających słychać głosy zachwytu. Parkowe iluminację zaprezentuję w kolejnym poście. 

W zeszłym roku pokazywałam piaskową szopkę w Oliwie tutaj



Teraz czas na kilka zdjęć oliwskiej szopki 2016. 

 Po prawej widoczne słynne budowle gdańskie: Bazylikę Mariacką, wielki żuraw portowy oraz Żuraw Gdański



Z drugiej strony anioł obwieszcza dobrą nowinę


Zobacz także

3 komentarze

  1. W takim pięknym mieście mieszkasz... Byłam raz, jako małe dziecko. Nic nie pamiętam, jedynie fakt i obecność mamy....i słowa, że tu są organy słynne na cały świat. Bardzo wzruszający dla mnie post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominiko,
    nic nie stoi na przeszkodzie byś odwiedziła kiedyś Oliwę - chętnie posłużę Ci za przewodniczkę. Rzeczywiście to piękne miejsce. Mieszkam niedaleko tej katedry, w której są te słynne organy z Twojego dzieciństwa.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Po maturze bywałam jeszcze w Gdańsku. Miałam tam ciotostwo:) Oboje lekarze, mieli piękna chatkę na Kaszubach., gdzie kiedyś spędziłam uroczy miesiąc. Dla mnie egzotyczny wśród wspaniałych mieszkańców maleńkiej wsi,malw, pagórków i jeziorek. Ten świat już przeminął. Za wszystkim tęsknię.. pozdrawiam serdecznie

      Usuń