Iluminacja w Parku Oliwskim'2016

wtorek, grudnia 20, 2016



Tak, jak obiecałam pokazując oliwską szopkę z piasku, dzisiaj kolej na zdjęcia iluminacji w Parku im. Adama Mickiewicza w Oliwie. 
Od soboty 17-tego grudnia rozświetlono nowe iluminacje w parku. Widziałam projekty i ich wizualizacje, ale na żywo wszystko wygląda nieziemsko. Park odwiedziły tysiące osób, a będzie to można oglądać do końca stycznia. 

Dzisiejszy post dedykuję blogowej koleżance Dominice




 Przy głównym wejściu do parku

Akurat wchodziliśmy bocznym wejściem (idąc od szopki piaskowej) 
i tam okolicznościowe oświetlenie 

Francuska część ogrodu przy Pałacu Opatów - jak widać mnóstwo zwiedzających. Trochę drżę o to jak ogród to zniesie... 

 Zakwitły takie kwiaty

Na południowej elewacji Pałacu Opatów wyświetlane są dekoracje floralne 

 Fontanny

Najwyższa w tej części parku 


Słynna oś widokowa posłużyła jako szkielet dla świetlnych kurtyn - chyba zdjęcie oddaje skalę tej dekoracji. Gdy wracałam dzisiaj z pracy wszystko było wspaniale widać z tramwaju 

Kolejne zdjęcia pochodzą z terenu Korporacji Doraco, która także udostępnia swoje ogrody odwiedzającym Park Oliwski - tu iluminacja zaczęła się 
już 6 grudnia 

Najbardziej podobała się fontanna 

 Czyż nie piękna?

Nieopodal Dworku Saltzmana największy kalendarz adwentowy - tu codziennie do świąt pojawiają się dla dzieci słodycze - jak widać - drzwiczki pootwierane, 
bo dzieci ich szukają 

Partery bukszpanowe przy dworku także zostały podświetlone 

W innej części ozdobne łuki i choinka oraz kolorowo podświetlone drzewko 


Nastrojowo...

Zobacz także

2 komentarze

  1. Mój awatar to stare zdjęcie z Parku w Oliwie (z ogrodu botanicznego), miałam 2-3 lata - już wtedy mnie zachwycał. Jestem szczęśliwa z tego powodu, że mogę mieszkać w tym pięknym miejscu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń