Moje pięć minut

piątek, stycznia 29, 2016


Nominację otrzymałam od Taba Azy na początku grudnia. Obiecałam wtedy, że jak zbiorę myśli postaram się odpowiedzieć na zadane wtedy pytania. Właśnie poświęcam tę chwilę na odpowiedzi.

1) Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?

Ogród Danieli jest drugim moim blogiem (kontynuacją) o tym samym tytule, po dłuższej przerwie powróciłam do pisania bo mi tego zwyczajnie brakowało. Prawdopodobnie mam nadmiar zainteresowań w stosunku do pojemności zainteresowania moich znajomych i moje "pisanie w powietrze" pozwala mi realizować się w ten sposób. W statystyce widzę później, że ktoś czyta i ogląda, nawet w dość odległych krajach.





2) Co najbardziej podoba Ci się w blogowym świecie?

Można w nim znaleźć nieposkromioną niczym różnorodność, która wzywa mnie do siebie.

3) Jaka jest twoja największa pasja i czy ją realizujesz?

Zadanie tego pytania uświadomiło dopiero w tym momencie(!), że obecnie największą moją pasją jest ogrodowanie, ogrodniczenie i przebywanie w swoich ogródkach, nawet jeśli się akurat nic tam nie robi. Tam wypoczywam czynnie. Poza tym ostatnio interesuję się bardzo urządzaniem wnętrz.

4) Wybierając się na bezludną wyspę i mogąc zabrać tylko coś jednego, co by to było?

Żartując, to wzięłabym gotówkę by ją kupić, przy czym wyspa może być maleńka - mam jedną taką upatrzoną w Zatoce Gwinejskiej, nieopodal Gabonu. Potem nie potrzebowałabym już nic więcej...
Zabrałabym ze sobą muzykę, bo bez niej chyba byłoby mi trudno.

5) Jakie są twoje najbliższe plany, które chciałabyś zrealizować?

Najbliższe plany dotyczą ukończenia rozbudowy domu i jego urządzania. Nie lubię, gdy coś trwa zbyt długo, bo mnie to zniecierpliwia okrutnie.

6) Twoje trzy życzenia gdybyś złowiła złotą rybkę?

Wszystkie dotyczą zdrowia dla mnie i moich najbliższych, wszystko inne można zdobyć samemu.

7) Twoje ulubione miejsce na świecie i dlaczego?

Marzę o podróży do Chin i pewnie to miejsce (wiem, że są wielkie!) uznałabym za najwspanialsze i swoje ulubione, także dlatego że jeszcze tam nie byłam.

Pytania Taba Azy:

1) Dlaczego piszesz blog a nie wyżywasz się tyko na portalach społecznościowych?

Pewnie dlatego, że za portalami społecznościowymi nie przepadam. Fora z kolei są na ogół tematyczne i jeśli ma się więcej pasji to trudno lokować je w jednym miejscu. Blog daje mi wolność wyboru o czym piszę i co pokazuję.

2) Blog tematyczny czy tematy ( różne ) na blogu - w jakim kierunku będzie się rozwijał Twój blog?

"Ogród Danieli" to w moim pojęciu dość pojemna nazwa, która mieści w sobie dużo tematów, nie tylko ogrodowych - i takie właśnie w nim znajdziecie. Nie zastanawiałam się specjalnie nad rozwojem (dobre pytanie!), lubię klimaty bardziej intymne i nie pomyślałam nawet o szerszym rozwijaniu formuły blogowej. Blog służy mi do pokazania swoich zainteresowań, a inne (blogi) do ich poszerzania, czy zajrzenia w zaułki myśli i pasji innych.
Co do nowych kierunków, to planuję jeszcze rozwinięcie zainteresowań dotyczących urządzania wnętrz. Wiąże się to z ważnym dla mnie czasem przekształcania własnego starego domu po remoncie.

3) Czy Twoje blogowanie przełoży się na inną formę działalności (biznesy, pisanina pieniężna, znaczy za pieniądze, zaproszenie reklamodawców i tym podobne ekscesy)? 

Nie przewiduję takich zmian mojego bloga, ekscesy to raczej nie dla mnie. ;)


Zobacz także

2 komentarze

  1. Ze wstydem przyznaję, że i ja zostałam nominowana przez Taba Aze:) I też odłożyłam to na później, aby przemyśleć sprawę. Niestety jeszcze myślę, ale powoli coś mi się krystalizuje. To bardzo fajne pytania a jeszcze ciekawsze Twoje odpowiedzi.Pozdrawiam i obiecuję poprawę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominiko,
    w zasadzie odpowiedzi napisałam od razu, z odruchu. Schowałam jednak do folderka "na później" (takiej mojej szuflady). Nie jestem zwolennikiem wszelkiego rodzaju łańcuszków i to mnie hamowało. Jednak zobaczyłam tu i ówdzie, że nie wszyscy nominują kolejne osoby i mnie to jakoś przekonało by swoje odpowiedzi pokazać. Tym bardziej, że to post poprzedzający niewielki jubileusz mojego "200-ego postu".
    Oczywiście czekam także na Twoje odpowiedzi i mam nadzieję na ucztę - jak zwykle to bywa na Kwiatowej22.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń