Kula dywanowa

piątek, lipca 08, 2016

Kula dywanowa

Dzisiaj postanowiłam napomknąć, że niedawno transferowe kręgi moich zainteresowań poszerzyły się  o... kule dywanowe. Bardzo mi się spodobały i zaczęłam je wyławiać na aukcjach. Podobają mi się jako przedmiot dekoracyjny, grać nimi raczej nie będę - chyba nie zniosłabym tego gdyby się potłukły. 
Przedstawioną kulę wylicytowałam jakiś czas temu, nie znam wytwórni. Ozdobiona jest transferem ze wzorem floralnym w kolorze brązowym na białym tle. Średnica 8 cm.

Poza tą pokazaną dzisiaj mam jeszcze trzy inne z innym sposobem zdobienia, pokażę je w innym poście. 

Więcej o kulach dywanowych możecie poczytać na blogu Katarzyny Sobańskiej-Jóźwiak.

Zobacz także

1 komentarze

  1. Daniela, piękny nabytek.
    Bardzo dziękuję za przekierowanie do mojej strony. Miłe zaskoczenie :)
    Udanego weekendu!
    Pozdrawiam serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń