Stare zdjęcie

sobota, listopada 19, 2016

Ślubne zdjęcie Aleksandry i Szczepana

Nie tak dawno zrobiłam zdjęcia starego albumu mojej Cioci, która rodzinne zdjęcia uporządkowała, podpisała. Jej mama była siostrą mojej babci, stąd to nie jest dziwne, że znalazłam tam kilka zdjęć i historii dotyczących moich bliskich - dziadków. Niektórych zdjęć nie znałam wcześniej, tym bardziej są dla mnie wartościowe. 

O babci Oli i dziadku Szczepanie napisałam w moich wspomnieniach

Miło popatrzeć na pamiątkowe zdjęcia osób, które tak były dla mnie ważne w życiu.

Zobacz także

2 komentarze

  1. Piękna para, babcia we wspaniałym stroju, ubrana z wyszukaną elegancją. Zdjęcia to wspaniałe pamiątki, oddają czasem to, co niewysłowione...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominiko,
    zdecydowanie była to elegancka kobieta. Umiała szyć i najczęściej ubierała się "sama u siebie". Pomysły pojawiały się, gdy kupiła jakiś ładny materiał. Zdolności takie - pewnie po niej - miała moja mama, a także mam je i ja. Ostatnio coraz rzadziej sama szyję, bo jest duży wybór w sklepach, ale w gorszych czasach była to umiejętność bardzo przydatna.
    Najbardziej żałuję, że w pomroce wydarzeń gdzieś zgubiłam możliwość przejęcia w rodzinie wspaniałej Singerki, którą miała. Byłaby to i pamiątka i wspaniały przedmiot.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń