Wielbłąd jednogarbny

środa, maja 28, 2014
















Nie, nie! Wielbłąd nie palił papierosa, tylko żuł sobie kawałek gałązki


Kolejny raz zrobiłam animację zdjęciową, tym razem jej bohaterem jest Wielbłąd jednogarbny (Camelus dromedarius) z Oliwskiego ZOO. Trochę się obawiałam oplucia, bo takie krążą o nich opinie, ale udało mi się zrobić z bliska serię zdjęć nie będąc zaatakowaną. Zdjęcia wykonałam parę lat temu podczas spaceru w ogrodzie zoologicznym, który znajduje się niedaleko mojego miejsca zamieszkania. Najciekawsze zawsze są spacery poza sezonem, może jest szarawo, ale spokojnie i nie ma natłoku zwiedzających, co lubię najbardziej. W sezonie oliwskie ZOO zwiedzają tysiące osób.























Tak wyglądało całe stadko z góry



















To bohater animacji w całej okazałości

Zobacz także

0 komentarze