Działkowe lato

poniedziałek, sierpnia 10, 2015

Na kwiatach trojeści bulwiastej - lubią ją trzmiele

Działkowe lato brzęczące masą owadów, kipiące barwami, duszne i gorące. Przyznam, że gorzej się chorowało w te upały, ale jakoś się wykaraskałam. Zrobiłam nawet - na dowód tego co napisałam - troszkę zdjęć na działce. I choć od jakiegoś czasu nie mogłam popracować wśród roślin, to i tak na zdjęciach działka wygląda dość schludnie. 



Kwitną dwie hortensje bukietowe - dalej Renhy Vanille, bliżej Kyushu (nieco późniejsza)

Kyushu

Renhy Vanille łapie lekki różowy "rumieniec"

W tym roku na rabacie różanej ładny akcent stanowi Agastache 'Golden Jubilee'

Kwiatostan z bliska

 Ponownie zakwitła róża 'Aicha' - kilkoma kwiatami

Na "planecie" przegorzana


Westerland

Jedna z rabat trawiastych - dawna skarbonka-świnka mojej dorosłej już córki dodana tu dla żartu

 Rudbekie to takie słoneczka z ciemnym oczkiem

 Firletki i rudbekie

 Dynie rosną


Liliowiec "Franz Halls"

Za domkiem gąszcz

Przy "kałuży"

Zobacz także

0 komentarze