Gwiazdy i anioły - ozdoby

sobota, grudnia 20, 2014

W oknie na poddaszu świecą się dwie gwiazdy

Niedawno pisałam tutaj o przygotowaniach ozdób świątecznych, a między innymi pokazywałam jak zrobić gwiazdy 3D. W końcu trzy dni temu zawisły w oknie na poddaszu, brak tam jakiejś aranżacji, bo poddasze jeszcze nie jest urządzone. Okno znajduje się w najwyższym punkcie domu i świetnie pasują tam takie gwiazdy. Fajnie wracać wieczorem do domu i widzieć takie oświetlenie. Do podświetlenia użyłam kupionego za 12 zł kompletu światełek ledowych 25 punktowych (małe białe kuleczki), które w powolnym rytmie zmieniają barwę. Co prawda chciałam białe, ale akurat takie się trafiły. Komplet jest poprowadzony na wylot przez wnętrze większej gwiazdy, a kończy się w drugiej. Dodatkowo umocowałam gwiazdy do przewodu taśmą klejącą, żeby się nic nie przesuwało. Taka ozdoba okna (większa gwiazda ma rozpiętość ok. 45 cm) w sumie kosztowała 15 zł (arkusz brystolu to 3 zł).



 Nieco inna faza kolorystyczna

Zaglądając gwiazdom do wnętrza

Parę dni temu zrobiłam anioły na suche gałązki aronii stojące w wazonie. Są to wycięte (częściowo) postacie dziewczynek-aniołów w stylu wiktoriańskim. Do nich przy pomocy kleju na gorąco przymocowałam "krynoliny" z papieru podobnego do bibuły. Wycięte koła marszczyłam, plisowałam, wycinałam "wycinajką", każda przez to nieco inna.




Zobacz także

0 komentarze